MERHABA CANIM ANNELER ❤️✨
Bebeğim 16 aylık ve hastalandı nezle, grip oldu şiddetli öksürük var geceleri çok kötü tabi gündüzleri o kadar değil, balgamlı bir de ne önerirsiniz? Buna ek olarak da iştahı kapandı onun içinde fikrinize ihtiyacım var? Tatlı dışındaki şeylere fobisi var sanki aylardır 10.600 gr hiç almıyoorrr… delirmek üzereyim 🙏🏻🙏🏻