Ezeltos15 köfteyi ilk zamanlar üstü gecene kadar su koyup çektirme yöntemiyle pisiriyordum suyu çekince içine 1 çay kaşığı tereyag ekleyerek biraz çeviriyorum ılık olunca veriyordum. Tavuğuda haslayarak veriyordum. Balık yine köfteyi pisirdigim gibi tereyağ yerine zeytin yağı ekleyerek yapıyordum. Tavuk ve balığı aynı zamanda zeytin yağ karabiber kekik ile harmanlayın fırındada yaptığım oluyordu fırın kabına birazda patates ekliyorum afiyetle yiyor 🙈