Zuhallkahraman yunusemree benimkiler de koptu kopacak. Çok şiddetli ısırıp bırakmadığında burnunu hafif sıkıyorum anca öyle bırakıyor
gulcanalbayrak01 Benimkide ısırıyo tepki verince daha çok gözümün içine bakipta yapıyor burnunu sıkın bı zaman sonra yapmıyor tabi benimki gene ara ara aklına.geldikce yapmaya başladı ne güzel ısırmayı bırakmıştı yara oldu resmen vermeye korkuyorum
Deterjanhanim yunusemree isirdiginda burnunu sıkıyordum nefes alamadığı için ağzını açmak zorunda kalıyordu. Birkaç sefer yaptım sonrasında bıraktı.