Cheddar Kagansmother
kesinlikle kalabalığın faydası çoook çook fazla. Ev de ne kadar konuşursan konuş pek başarılı olunmuyor. Bizler bile yaşayarak, görerek öğreniyoruz bir şeyleri. Onlarda da durum aynı. Büyük oğlum tek başına büyüdü. 2,5 yaşında basit iki kelimeli cümleler kurmaya başlamıştı. Küçük oğlum hep kalabalığın içinde 17 -18 aylıkken başladı basit cümlelere. Daha aktif, daha sosyal. Numaradan ağlamalar, numaradan öksürmeler falan😂 komşu ablasından ova (oha) demeyi öğrenmiş 🙈 hem de uygun yerler de kullanıyor.