@Senem1234 o daha çok değişir canım bebeklerin belirli bir yaşa kadar oturmuş huy ve karakteri olmuyor tam olarak. Bazen çok iyi bazen çok huysuz olabiliyorlar gelişimi devam ediyor bide atak dönemleri var dişler var, dış dünyayı anlamaya çalışıyorlar. Kendinize hep şöyle diyin bi gün gelecek ve büyüyecek bunların hepsi geçecek hiç biri sonsuz değil. Merak etmeyin ☺️