1.5 ayından sonra rezene, 2. Ayından sonra anason-rezene karışımı neredeyse her gün demleyip 1-2 çay kaşığı verdim. Bir de biogaia kullanıyordum. 3. Ayının sonuna doğru son haftası diyebilirim gaz problemimiz tamamen bitti. İçeriğinde kimyasal barındıran gaz damlalarından daha masum olduklarını düşünüyorum, nacizane fikrim.. 🤷🏻♀️