Yaklaşık 1 aydır iştahı yok 23 aylık oğlum doktora götürdüm değerleri iyi sadece demiri düşük çıktı sık süt ictiginden vazgeciremedik kilosu 11.5oo dedi boyunda 88 ama sanki iyi beslenemiyor naparsam yapayım yemiyor yediği tek şey kuru ekmek üzüm bide makarna o da her zaman deil