ZeynepBilgen benim bebeğimde son bir haftadır öyle🤷♀️ 3,5 ayını geçti, hiç böyle ağlama krizleri yoktu, aynı dediğiniz gibi emiyor gaz çıkarıyor rahat rahat uyuyor ya uykusunda bi başlıyor ağlamaya cıyak cıyak, evde gezdiriyorum camı falan açıp hava aldırıyorum sonra normale dönüyor, atak haftası diyorlar ondan olabilir diye düşünüyorum