Kızlar bebeğim 12 buçuk aylık belirgin bir alerji durumu yoktu falat arada bi yediği bir şeyden olup olmadığını anlamadığım ağız kenarlarında kızarıklıklar gözlemledim. Bu sık karşılaştığı bir şeydi ama anlayamadım bi türlü taa ki bugün eline lavaş verene dek. Bi baktım yine kızarıklıklar oluştu birden lavaşın üstü hafif unlu olur ya dedim o zaman kesin undan dolayı. Sizcede öyle mi? Hiç una karşı alerjik durumunuz oldu mu? Sanırım buğday alerjisi olarak geçiyormuş adı