Kbrasahiinn06 Kızlar ben doğum yapalı 14 gün oldu 2 gündür kanamam çoğaldı ve kaşınma oluyor neden acaba bı sıkıntı mı var kanaması böyle çoğalan var mı
Tugceasel16 Kbrasahiinn06 normaldir canım benimde öyle olmuştu baya sürebilir kanaman normal doğum mu yaptin
Kbrasahiinn06 Tugceasel16 evet canım normal dogum ama tuhaf geldi bana baya hissediyorum kanın akmasını ikinci bebeğim ilkinde böyle olmamıştı