TalentedMom herkeste bir etiketleme derdi zaten , 15 aylık oğlum var sabahtan geceye evin altını üstüne getiriyor , gittiğim yerde tam oturamıyorum . Yoruluyorum ama şikayetçi değilim. Kız ve erkek çocukları yapı olarak çok farklı erkekler gerçekten çok hareketli. Telefon tablet televizyon olmaması hayatında gerçekten güzel izlemeleri daha da büyük sorunlara yol açıyor. ( Psikolojik danışman ,rehber öğretmenim ) biz yaz boyunca köydeydik sürekli dışarıdaydı rahattık yine durmuyordu ama şimdi eve gelince sıkıntılar başladı . Bende sürekli parka çıkartıp yoruyorum. Hem oynamaya doyuyor. Çok yakınım oğlu hiperaktif ilaç kullanıyordu. Şimdi Tıp fakültesi 4. Sınıf öğrencisi derece ile mezun olacak. O sebeple hiç canını sıkma insanları duyma . Gelişim dönemi olarak normal bunlar. Herkes robotton çocuk istedikleri için bizim çocuklar onların isteklerini karşılamıyor. Sen akışına bırak herşeyi kendini ve yavrunu yıpratma ❤️