Kızlar bebeğim yarın 40gunluk olacak dün aksm 10 gibi banyo yaptırdık emzirdim falan 11de uyudu bende ev işlerini hallettim gece 1 gibi uyudum bebeğim normalde 3 saatte bir uyanırdi sabah 5 e kadar bebeğim uyanmamış bende yorgunluktan uyuyup kalmışım artik toplamda 6 saat kesintisiz uyumuş oldu ilk defa bende çok uzun süre aç kaldı diye üzüldüm hemen altını değiştirip emzirdim ama Bi yandan da acikmis olsa ağlar diye düşündüm zaten 5te uyanınca da öğleye kadar uyumadı bebeği böyle olan oldu mu merak ettim uyandirsamiydim dedim