Kızlar kızım çok eski postlardanda anlaşılacağı üzeri çok uyanıyor. Bazen düzeliyor galiba diyorum bir bakıyorum yine uyanmaya başlıyor. Uyanıyor derken o uyanmalar bazen normal şekilde uyanmıyor. Sanki bir yeri ağrıyor gibi. Daha önceden bir çocuk doktoruna götürdüm. Ama doktor bey anne sütü aldığı için emmeye uyanıyordu demişti . Aradan zaman geçti sütten kestim ama yine aynı. Bana doktor olarak önerebileceğiniz iyi bir çocuk doktoru var mı? Açıkçası bu durum zihin olarak bir sorun var mı acaba diye aklıma getiriyor. İnternetten okuduğum kadarıyla otizmli veya üstün zekalı çocuklarda uyumama durumu olabiliyormuş. Ama otizm olarak göz teması var iyi kötü bir kaç kelime söylüyor. Üstün zekalı desem. Konuşması çok önde olurdu yada başka bir şey olurdu diye düşünüyorum. Ne düşüneceğim bende bilmiyorum.