Eşinizin de doktora görünmesi lazım erkekler taşıyıcı olabiliyormuş. Ben de ilk evlendigim zamanlar çok çektim tekrarliyordu sürekli doktor eşinden sana senden eşine geviyir olabilir aynı anda ilaç kullanın dedi. Ben jinekologa o da üroloji ye gittik. Öyle hallettik