Haticeneva-1 ilk ögünümü 12.00′da yapıyorum. Aksam 20.00 da yiyorum. Emzirdiğim için ara öğün yapıyorum ama normalde sadece 2 öğun besleniliyor. Herseyden yiyorum kısıtlamıyorum. Sadece saate cok dikkat ediyorum zaten ⅔ güne midem küçülüyor istesemde yiyemiyorum. 4 litreye yakın her zaman su içiyorum. Sabah 8.30 gibi uyanıyor oğlum mecburen bende. Bu şekilde yapıyorum daha detaylı olarak aralıklı oruç/if diyeti olarak arastirabilirsiniz.