Zeynooooo Kızlar hamilelikten sonra 3 aylık şeker değerim çok yüksek çıktı 7 lerde . Hamileyken ve öncesinde hiçbir şeyim yoktu.ilaç verdiler ve ben ilaca bağımlı ol mak istemiyorm aranızda böyle olan varmı yada bilgisi olan