Bebeğimin doğduğundan beri hep uyku sorunu vardı 3aylık olsun düzelir 6aylık 9aylık derken nerdeyse bi buçuk yaşına geldi ama gün geçtikçe daha beter oldu… her gece saat bası en iyi ihtimalle 2saatte bir uyanır sebepsiz anlamıyoruz neden uyanıyor. emmeyi kestim yine aynı desteksiz uyuttum yine aynı aklınıza gelebilecek herseyi denedim araştırdım gitmediğim doktor kalmadı… (zaditen ,bay bay Nigt , papatya çayı vs… ) hepsi denendi doktor en son çok zorda kalırsan validol damla ver hemen uyur demişti artık dayanacak gücüm kalmadı tek bakıyorum gurbetteyim eşim sürekli çalışıyor nöbette oluyor kimsem yok zombi gibi geziyorum mutsuzum istemsiz bağırıyorum (vıcdan azabı cekiyorum ) psikolojim bozuldu ciddi anlamda gündüz desen asla durmaz aşırı hareketli düz duvara tırmanır her gören Allah sabır versin der anlayın … bugün artık validol damlayı deneyim dedim yok böyle bişeu çocuğa enerji geldi hala uyumadı bi saat geçti üstünden delircem benim gibi olan yoktur eminim cpk üzülüyorum neden böyle diye hakkınızı helal edin cok uzun oldu 🥺