-Buse- Yani sanırım 13 aylık ve 9300 kilo cok kilosu olsun istemiyorum ama 3500 kilo doğmustu 1 yasında bildiğim kadarıyla doğum kilosunun 3 katı olması lazım nasıl kilo aldırıcam ya beceremiyorum bu işi🤷🏻♀️
kutgun -Buse- şurda durayım hatta benzer postta açacaktım doktor polivit iştah açıcı yazmıştı fayda etmedi kilosu 9400 çok hareketli ve katı gıda yemiyor sürekli mama içmek istiyor aç kalır yine de yemez 😬
Deletedmom54554 -Buse- 3 yaş 10 buçuk vallahi billahi almıyor hep aynı hep aynı gr aldı bile yok özel mama verdim geme ypk almıyor boy uzuyor okadar
Daphnemom Doğum kilosu çok güzelmiş aslında. Belki yediğini yakıyodur sağlığı yerindeyse kilosu çok önemli değil bence 🤷🏻♀️ benim kızım prematüre doğdu şuan kilosu çok çok iyi ama zayıf olsa da çok düşünmezdim galiba sağlıklı oldukça 🤷🏻♀️
-Buse- Daphnemom sağlığı şükür yerinde aşırı hareketli iki dk oturmaz gercekten oturmaz laf olsun diye demiyorum acaba ondan dolayımı ya😂😂
Daphnemom -Buse- büyük ihtimalle ondandır benim kızım da çok hareketli ama yemeğe de çok düşkün 😆 1700gr doğmuştu şuan 9.5 aylık 15 gün önce 9 kiloydu.
Deletedmom54554 -Buse- ya yok cnm kalem gibi duruyor :( et yok çocukta ua bildiğin incecik kemikkkkk :( onu öyle gördükçe vallahi çok üzülüyorum aöa benimki prematüre 710 gr doğdu hami ondan dolayı dr bişi demiyor ama zayıf bildiğin kalem Ya
Anneyok1 -Buse- 1 ay bile çok fark ediyor şu an tam keşif zamanı çılgınlar gibi durmuyorlar. 2 aya toparlar merak etme ☘️
Demirac19 -Buse- yani iştah açıcı olarak benim oğlum da zayıf iştahsız ama keçiboynuzu pekmezi verdiğimden beri daha güzel yemek yiyor ve kilo alıyor