Selam güzel anneler 🌸 her anne gibi ben de çok yoruluyorum bu normal kısmı belki ama ben inanılmaz yoruluyorum. Kızım tam 1 yaş 1 aylık ve resmen hareket halinde olmadığı tek bir an yok. Ve aşırı inat davranıyor. İstediği bir şeyi yapmazsam vermezsem sinir krizi geçiriyor resmen. Bu dönem tam keşif dönemi biliyorum ama bir yandan da korkuyorum ilerde nasıl olacak diye 😕 tam anlatabildim mi hoş onu da bilmiyorum ama 🙄🤭