Merhaba 3 aylık bebeğim emmek istemiyor 2 gündür ağlıya ağlıya emziriyorum zorla istemiyor resmen kavga ediyor benimle bende mecbur uyumasını bekliyorum emzirmek için çok şaşırdım bu normal mi bir kaç gün önceden kendisi bıraksam saatlerce emerdi ne oldu bu 2 gün içinde anlam veremiyorum. Bilgi verirseniz çok memnun olurum teşekkürler şimdiden hayırlı akşamlar 🌸