Kızlar 15 aylık bebeğim var Önden 4 alt 4 üst olmak üzere 8 tane diş çıktı azı dişleri bi türlü çıkmak bilmiyor 3 aydır şişiyolar tam patlayacak gibi oluyo tekrar eski halini alıyo huzursuzluk ateş herşey oluyo ama çıkmıyo ne yapmam lazım aynı durumu yaşayan var mı normal mi doktora götürmeyi düşünüyorum sizce ne yapabilirim bilgisi olan varsa lütfen yardımcı olabilir mi 🙏