Benim kızımda basmıyordu yengem bi gün niye basmiyo gıcık oldum falan dedi. Yani her bebeğin gelişimi, gelişim basamakları farklı ki benim bebeğim prematüre dogdu. Evham yapmadım sonra basmaya başladı kollarını tutunca yürümeye başladı falan emeklemiyordu ayağını altından kurtaramıyordu 10. Ayda emekledi yani kimi bebek 10. Ayda yürüyor hiç sorun etmiyorum şimdi ayakta kalmak istiyor çabası var. Sorun tabiki doktorunuza ama ben normal olduğunu düşünüyorum.