Zsnbr 41esra peki su bi belge varmış e devletten çıkarılıyormuş onu kac günde aldı test yaptıktan snr a
41esra Zsnbr Bütün işlemler e devletten oluyor zaten gideceği tarih belli olduktan sonra orda bi form açılıyor onu doldurup test yaptırmıştı onun sonucu çıktıktan sonra da sülüsünü 3 gün sonra almıştı
Zsnbr 41esra ha işte sülüs 🤦🏻♀️ Allahım ya benm eşimin ayın 16sı ile 18 i görünüyordu kmsede bize net bilgi vermedi ayın 15nde çıkıp gitti hala o sülüsü bekliyor 🤦🏻♀️
Zsnbr 41esra yok bileti kesti gitti oraya bi otele yerleşti sülüsü alırım diye bekledi ama günler oldu boşu boşuna bunca gün gitmiş oldu
41esra Zsnbr Birde şey dicem YouTube da Mehmetçiğinsesi diye bı sayfa var eşim gitmeden bütün videoları ordan izleyip bilgi edinmişti sizde bu bakın isterseniz her şeyi çok iyi açıklıyorlar
Zsnbr 41esra keske zamanında baksaydık işte resmen boşu boşuna günlerdir gitmiş bekliyor daha ne zaman gidecek belli değil
Zsnbr 41esra evet testle alakalıydı sanırım. Sizin sevk tarihi kacla kac arası görünüyordu. Kaçında teslim oldu. cok soruyorum hakkını helal et ya
41esra Zsnbr Estağfurullah Teslim tarihi 18-21 Mayıs arası gözüküyordu ama 3 gün de yol izni vardı o yüzden 24 ünde teslim oldu eşim
Zsnbr 41esra anladım canım desene bizimde ancak 21 nde teslim olur. 15 nde gitti ya şaka gibi günlerdir boşu boşuna oralarda küçücük kızımla bizde ablama geldik başka şehire yanımızda kalacağı günler boşa gitti
41esra Zsnbr Keşke emin olsaydaniz bildiğim için durumu çok zor biliyorum benimde kızım 1 yaşında şu an çok zor geçti günler ama çok şükür 52 günümüz kaldı bizim sizinde bir an önce su gibi akıp geçsin inşallah Allah kavuştursun 🌺