Deletedmom54121 Nasıl yapacagımı anlatır mısınız barodann olunca beni yenemezsin diyor kocam olacak kişi param yok nasıl acim davayı ben biri 3 biri 1 yasında oğullarım var barodan açılınca kaybedecem çocukları alırmıs
kutgun Deletedmom54121 alamaz tüm avukatlar ve onun avukatı da baroya tabidir. Ayrıca çocukların kimde kalacağına dair kararı avukat değil hakim şartları göz önünde bulundurup takdir edecek Barodan avukat atanınca kaybedeceksin diye bişey yok fena sallamış cühela. Amacı seni korkutmaktan başka bişey değil
qwrt1245 Deletedmom54121 barodan atanan avukatlar da işini layıkıyla yapan insanlar hiç merak etmeyin. Bulunduğunuz ilin barosuna gidin onlar size toplayacağınız evrakları vs söylüyor ondan sonra size avukat atanır ve onunla görüşürsünüz dava açmak İçin. Çocuklarınız İçin de ciddi bir kusurunuz yoksa ve çocukların kalacağı koşullar kötü değilse velayet size verilir
kutgun Deletedmom54121 nerde yaşıyorsan oranın barosuna bizzat kendin gidip adli yardımdan faydalanmak istediğini belirteceksin maddi durumunun olmadığını tespit ettiklerinde avukat atanır
sayrannannesi Deletedmom54121 neye dayanarak demiş çok merak ettim 1 yaşında ki çocugun sende kalır kesinlikle ama 3yasinda ki çocuğunda sende kalır ama emin değilim 4 yaşına kadar anneden alınamaz diye biliyorum tabi bunu etkileyen faktör var maddi imkan yasadıgı ortam vs