(15ay)bir insan sabahin 4unden mizildanir 6sinda kalkar fakat neden geceyi uyumaz !karni tok,eglencesi yerinde,gun icinde prka gider eglenir,yorulsun diye hicbirseye hayir demem evi bastan yaratir,amma uyumaz geceleri bir uyku yapr sabahlari 11den 1e kadar o kadar !