Ayaniz Zeynepnazinannesi ben ilk aydan olmustum hadi gözünüz aydın cok zor oluyor ya bütün dengen bozuluyor hastalanmayınca..
Esyagz Zeynepnazinannesi çok güzel bi duygu adet olmak 😁 4 ayın sonunda bende oldum vee çok rahatladimmmm💃💃
arzu_duru 7 ay oldu bende olmadım 🙄 ben kilo veriliyomu onu merak ediyorum🤣🙈 -1-2 kg gidiyo diyolar dogrumu😂😂🙈🙈
Taftafgiller Bende 8 aylik kizjm var 2. Kez oldum daha cok duzensiz oluyor 😖 Bide geldi mi cok fena geliyo bu sefer 6. Gunumdeym ama hala ilk gun ki gibi😪
bluem Zeynepnazinannesi adetten den sonra gobekde inme oldumu yani bilmiyorum gibeginiz varmi ama benim suan sisklligim var gibi 2.5 ay oldu dogum yapali adet olirsam iner diyorum ama kendimimi kandiriyrum ki 🤣😳
alicihankus Zeynepnazinannesi neresi rahat kız annem 1yıl olmamış bende olmam belki diye seviniyodum nerden oldum 😅
Zeynepnazinannesi alicihankus Ayy allah senin gönlüne göre versin o zaman 🙏 ben iyi ki oldum rahatladım çok şükür korku stres benş çok yordu artık tabi inşallah bundan sonrası düzenli olur