tecrubesizannee Kızlar mama sandalyesi araştırıyorum, tavsiyesi olan var mı? Bu üçünden deneyimi olanlar da fikrini söylerse çok iyi olur ya
Biranne00 tecrubesizannee bizde chicco kullanıyoruz bende çok memnunum. Sadece biraz ağır ama tekerlekleri sayesinde taşımak zor olmuyor.
tecrubesizannee Biranne00 peki taşınabilir mi sanki çok pratik değil taşıma açısından annemlere falan giderken
ketcapli_lahmacun Grlnl Aaa. Dün bende Kanz’a baktım fiyatı diğerlerine göre uygun ve kullanışlı duruyordu. Sipariş verdik. 😊 Bence gayet güzel.
Burcinisp tecrubesizannee polly2start ama benim ki 10 sene öncesinin ki. Şimdikilerde farklı ayarlar gelmiş. Gayet sağlam. Devrilme gibi bir sıkıntı yaşamadım çok şükür