Deletedmom308 sizinle aynı durumu yaşadım, çok az emiyor uyuya kalıyordu göğsüm oldu taş gibi güçlü çekemiyorki boşaltsın. Üçüncü gündü eşim gitti lansinoh sağma makinası aldı içinden biberon da çıktı, sagıp biberon ile vermeye başladım. Şuan 4 aylık oglum ve çok pişmanım biberon verdiğim için çünkü biberon artık kolayına geliyor meme ile uğraşmak istemiyordu ve 4 aydır meme reddi yaşıyoruz sürekli sagarak veriyorum yani en başta yaptığım şeyin sonucu aylardır sürüyor ve memeye geri döndüremiyorum. Bu çok üzücü kendini geriye atıp istemiyor. Biberon vermeyin lütfen şırınga yada minik kadehler var onlarla verilebilir. Ben yaşadım kimsenin yaşamasını istemem.