Kızlar 2 yaşında oğlumun dikkatimizi çeken bir takıntısı var bir doktora sorduk tanımaya çalışıyor vs dedi ama babası da bende bazen sabredemiyoruz şuan ağlayarak yazıyorum inanın. Dışarıda arabalara sürtünerek gidiyor yolda hiç bakmaz önüne ya da yolda duvara sürtünerek evde de bazen arabalarıyla oynarken aynı hareketi yapıyor kelimeleri var diğer gelişimsel özellikleri bana göre normal yalnızca bu. Dışarı çıkardık hava alsın diye asla yerinde durmuyor sürekli her cisime sürünüyor yüzüyle özellikle kafasını,insanlara doğru koşuyor yine aynı kafa hareketini yapıp kolmaya devam ediyor. Deliricem artık yolda normal yürüme yok elimi zaten tutturmuyor o hareket o kadar takılıyor ki aklıma nere götürsem nasıl anlatsam bilmiyorum güniçinde çok yapmıypr özellikle dışarıda özellikle