Herkese selamlar. Oglum kasimda 3 yasina girecek. Sorum ise su. Oglum asiri asiri asiri pis bi cocuk ne yapsak esimle bir turlu kurtaramadik bu huyundan. Gittikce de pisligibartiyor. Diyeceksiniz belki 3 yasinda cocuk ne kadar pis olabilir. Tabaktaki yiyecegi yerlere sacip kopek gibi yerden yiyor , gecen restoranttaydik lokmasi yere dustu asagi inip agzina atti firladim ama cikaramadim agzindan. Banyodaki pis seyleri odaya getiriyor . Agzini uzerimize oraya buraya siliyor. Esimde bende pis degiliz derli topluyuz. Ona da kucuklukten beri ogretiyorum. Ne yapacagimi sasirmis durumdayim bide bunlari bilerek ve gulerek yapiyor.