33+0 da ikizlerimi dünyaya getirdim kızım 1560 oğlum 1690 kg dı.ikisininde tek sorunu kilolarının az olmasıydı yani solunum cihazı dahi bir gün takıldı kızım on günün sonunda taburcu oldu oğlum ise 4 gün önce beyin kanaması geçirdi ve buna bağlı olarakta beyninde hidrosefali oluşmuş dün bu sıvıyı almak için kafasına rezervuar takıldı 2 günde bir sıvı alınacakmıs hiç basına böyle bir şey gelen oldumu acaba ? (Beyin kanaması 3.evreydi ) yarım kaldım resmen ne kızıma sevinebiliyorum tam anlamıyla yanımda olduğu için ne de acımı yaşayabiliyorum kızıma da sorumluluklarım olduğu için, tüm annelerin anneler gününü kutlarım yardımcı olabilicek arkadaşlar yazarlarsa çok sevinirim 😌💕