Merhaba anneler bi konu da yardıma ihtiyacım var ben mi evhamlaniyorum bilmiyorum ama konu hakkında bilgisi olanlar varsa lütfen yazsın.
bebegim sekiz aylık oldu su ara herseyi ısırıyor bizi bile dişleri çıktı şuan ama çıkma aşamasındayken bile böyle değildi suan bulduğu herseyi hırslı bir şekilde ısırıyor bu bizim kolumuz bacağımız elimiz kucağımıza aldığımızda omzumuz nereye uzanabilirse yanı heran böyle bu normal mi?