Bana bu iki yaş sendromu devamli olan bir durum değil, arada normale dönüyor, arada sinir krizleri, ağlama nöbetleri, her şeyi fırlatma, aşırı inatlaşma gibi belirtiler veriyor dediler, öyle mi sahiden? Allah yardımcınız olsun bu arada. Çoğu kişiden duyuyorum 2 yaş sendromi illallah ettiriyor diye.