Ayten-1907 Minnosunaannesiii normal canım benim 6 ay oldu oğlum bazen tekme atar Bi acır ki 🥴geçer ya anca kendi toplar vücut
Minnosunaannesiii Deleted12 benimde bazen hiç ne acı ne bisey ama bazen aciyo özellıkle korse tayt giyince falan
Minnosunaannesiii Ddddffggg evet benimde tanıdığım kaç kişi 5 senne bile geçen var hâlâ acıyor demisti
Deleted12 Minnosunaannesiii aynen benimki durup dururken sızlar bir tarafı anlık olarak. Kesiliyorsun yani normal bence.
Ayten-1907 Minnosunaannesiii kolay değil canım geçer.. Üşütmemeye dikkat et Bi süre onunda etkisi olur
Minnosunaannesiii Ddddffggg ne zor bişey ya ,halbuki dr lar cesaret etse de hemen sezeryan yapmasalar bunları yasamiycaz herşey normalken birden aliyolar sonra biz çekiyoz acısını
Melisbugi Minnosunaannesiii canım benim ilki 14 yıl oldu ikincisi 6 aylık daha ama yıllar geçmesine rağmen hala arada sızlardı kiminde oluyor ameliyat sonuçta
Zeyn07 Minnosunaannesiii Benimde 4 ay oldu dikiş yeri acıyo gibi kaşınıyor gibi değişik yani hemen dikişin üstündede uyuşukluk his yok normaldie herhalde çoğu bayanlar yıllar gecsede duruyor diyorlar bakalım bebek dünyaya getirdik olsun o kadar ❤️🥰🥰