Linamommg canim iki bebeğimi de sezaryenle doğurdum. Bunun bence doğum sekliyle alakasi yok. Süt tamamen arz talep meselesi. İlk oğlumu hep zoraki emzirdim hic tutmak istemedi zaten 5 ay zorla emzirdim sonra birakti kendisi.
İkinci dogumumda oğlum hemen emdi. Sütüm ilk 2 gün hic gelmedi ama hep emzirdim hic saat tutmaksizin 2 günüm gece gündüz onu emzirmee gecti. Cocuk emerse göğüs kanallari açılıp süt geliyor bunu deneyimledim inan bana.
Hastanedeki ebemiz laktamax diye bir tablet verdi. Doğumdan cikar çıkmaz aldim onu hemen kullandim. Cok faydasi oldu. Bestlak damla kullandim cok ise yaradimi bilmem ama yaradi. Bol dereotu yesillik tukettim(maydanoz nane haric).
Emin olun her annede süt var kimisi az kimisi cok kimisi yağlı kimisi sulu. Kalitesini artirmak içinde yesillik ozellikle ceviz kuruyemis balik kirmizi et tukettim. Ve en onemlisixe su. 3.5 lt su icin mutlaka. İlk 2 gunde mama verdim zaten mideleri cok ufak her istediginde emzirdim ama sonrasinda mama verdim ozellikle geceleri. Avent almistim ben. Ebemiz lansinoh onerdi bircok yere sormamiza ragmen bulamadik. Siz simdiden alin dursun.
İlk bebegim emmedi sütüm yoktu. İkincide oyle olur dusuncesinden hizlica uzaklasin. Stres yapmayin. Su an 1.5 yasinda hala emiyor 🥰 sadece anne sütü aldi o 2 gunde mama verdim sadece şükür sütüm de gelince hersey yoluna girdi. Tekrar söylüyorum emzirin emzirdikce süt gelecek bebeginiz hep gogsunuzde olsun. Sonrasinda sütum o kadar arttiki genzine kacardi tanzikten😇