İyi akşamlar güzel anneler. Kızım 2 aylık 10 günlük 2.sıçrama dönemine girdik. Harika haftalar uygulamasını kullanıyorum. Huzurlu günlere 12 gün kaldığını söylüyor😞 dünden beri kızımın vücudunda kızarıklar var hem gündüz hem gece acile gittik ancak önemli bişeyin olmadığını söylediler alerji damlası verdiler zaditen. Galiba onun da huysuzluğu var hiç mama yemiyor. Zaten anne sütü almıyor hiç emmedi sütüm de bitti. Şimdi de 3-4 saate bir anca 60cc içiyor bi de üzerine sıçrama haftası gelince daha kötü oldu. Sizde böyle oldu mu? Normal mi iştah azalması? Çok üzülüyorum zaten 2.500 kilo doğmuştu kızım tam kilosunu topladı iyi oldu derken bu çıktı başımıza. Geçici bi durum mudur sizce??