Zuhallkahraman geçen benzer bir posta yazmıştım; asla çalışan bir saati koluma takamam, aldığım tüm saatleri durdurup öyle kullanırım.
Birde, biriyle herhangi bir yerde yürürken veya seyir halindeyken yanımdaki kişi herhangi bir tabela ismini okuduğunda, muhakkak o tabelayı kendi gözümle görüp bende okuyacağım. Kaç defa bu yüzden aynı yoldan bir kaç kere geçmek zorunda kaldım😁