Zynpela bebeğim 2-3 günlükken bir bezinde kırmızı turuncu leke olmuştu. Bir doktora gittik sütun yetmiyordur mama ver dedi. Ertesi gün başka bir doktora gösterdim . Yeni doğanda olabilir. Sütünün yetmemesiyle ilgili değil. Tekrarlarsa değerlendiririz dedi. Tekrarlamadi bir daha.
4.5 aylıkken bezinde aynı lekeden gördüm.gunde 1-2 defa oluyordu. Bu sefer ya sıvı eksikliği ya da idrar yolu enfeksiyonu dedi doktorumuz. İdrar yolu enfeksiyonu çıktı.
Küçük olduğu için doktora danışmanızda fayda var. Bizim süreç bu şekilde olmuştu.