Rabiamhmt biz doğduğundan itibaren meme mama olarak gidiyoruz ilk humanaya başladık onu sevmedi yaramadı sonra doktorumuzun tavsiyesiyle sma comforta geçtik altı aylık olduk hala onu kullanıyoruz 2 numarasına geçeceğiz on gğm sonra yine comfort olarak devam edeceğiz gazı güzel çıkartıyor sindirimi kolay bağırsakları güzel çalıştırıyor fikir olsun🙂