Hasretmtlu beterin beterin var, benim ikinmaktan 4.derece kangren hemoroidim cikti 72 gun oldu hala iyilesmedi, dogumdan 3 gun sonra genel cereah kangren yerleri anesteziyle temizlemeye calisti, hala disarda ve iyilesmiyor kutularca ilac kullandim neler neler yaptim bana misin demiyor, hem dikisler hem o beni mahvetmisti.. dogumum cok zor oldugu icin kuyruk sokumum cok agiriyor hala popo ustu ve dik oturamiyorum bebegimi oturarak emziremiyorum😓 psikolojim cok bozuktu yeni yeni kendime geliyorum, haftalarca ayakta yemek yedim, bi daha oturabilecek miyim diyodum simdi yarim yamalak da olsa oturabiliyorum, o yuzden sabirli olun gececek mutlaka.. benim onumde daha ameliyat var😓 hayatimin en buyuk hatasini yaptim normal dogum yaparak ama ne diyelim allah dermansiz dert vermesin,saglik versin..