Ayca009 bu konuda ben cok çekmiş biri olarak lütfen ve lütfen sutum az deme bol su iç ve sık sık emzir mutlaka o zaman bak sütun nasil geliyor birde canim sut artırıcı maya varmış takip ettiğim bir sayfada görmüştüm onu bir araştırıp alirsin.ben malsefki çocuğumu boş yere sütten kestim anne sütü kadar değerli hoc birsey yokmuş sonradan anladım bazı sıkıntılar yasamistim ondan dolayi kesmiştim ama kestiğime pişmanım emzirmek büyük bir kolaylık ve sağlıklı en önemlisi