5 ay 15 günlük bebeğim var 3,5 ay bebek arabasında sallanarak uyudu daha sonra ayakta sallamaya alıştırdık taaki geçen salı gününe kadar.. mutfakta bi işim vardı park yatapa koydum biraz mızmızlandı gelip bakamadım daha sonra geldim baktım kendi kendine uyumuş yavrum.. aa dedim heralde kendi kendine yatmaya meyilli öyle yatırayım bundan sonra dedim bir kaç gün çok güzel yattı son 2 gündür yatmıyo bu sefer ikinci uykusunu uyuyup uyanması gerekirken daha ilkini uyumamış oluyor..😒😒😒 bilemiyorum anneler aramızda ki bağ kopar mı yani onu öyle oraya terk etmiş gibi hissediyorum ama bir yandan da rahatlık kafam karıştı ne yapmam lazım diye bir yandan da diyorum zaten çalışan anne değilim bir kaç yıl sallarım ayaklarımda nolcak ki ne zamana kadar sallıcam sanki yada kendi kendine uyumaya devam mı edeyimm fikirleriniz neler acabaaa???🙄🙄😒😒😒