Şunu içtim sütüm arttı , şu damlayı verdim karın ağrısı gitti , şunu içirdim uyudu . Allah aşkına bize niye hiçbiri fayda etmiyor ki . Gazlı dönemde bile bu kadar karın ağrısı olmadı . Bebeğim 4 aylık emmek onun için savaşa dönüştü çok kıvranıyor ve ağlıyor 😔 çok üzülüyorum. Tekrar diyete dönmeyi düşünüyorum