GokSuM Camı açıyorum gündüz evi havalandırmaya yarım açılmıyor ilkten bende öyle mi yapsam diye düşündüm şöyle ki camin tam karşısında TV var onun yanında konsol iki uçlu karşılıklı canım önünde de iki tekli koltuk ☺️ aslında benim de düşündüğüm tamamını çekip sormakti koltuğun üstleri yastıkların kılıfını yıkattim yastıklar vardı kötü bir görüntüyle sormak istemedim 🌸