balpetegimmmm Oğlum 4 aylık 8 günlük belki imkansız gelebilir ama az önce resmen anne dedi ve eşimde duydu💕💕💕 acaba devamı gelir mi kızlar
JackDaniels balpetegimmmm Hahahaha bizim oğlumuzda ağlarken hannnniiğğğ nidasıyla ağlıyor 🤣 Tamamen tını benzerliği bilinçli söylediğini düşünmüyorum ama yinede güzel😍
2bebelianne__ balpetegimmmm bilinçsiz söylemiştir ama yinede çok güzel demesi dimi😍 benim kızım 1 yaşında annee aneeee diye geziyor evin içinde efendim annecim demekten yoruluyorum
GoGirl balpetegimmmm imkansiz degil cogu bebek o aylarda anlamsiz soyler 3 aylikken videoya cekecek kadar cok diyordu yakaliyordum snr 11 aylikken bilinçli dedi
mrvcr balpetegimmmm benim oğlum da o zamanlar anee diye sesler çıkarırdı. ilk kelimesi anne olacak diye beklerken 9 aylıkken “baba” dedi. bana anne dediğinde 15 aylıktı, o kadar çok beklemiştim ki 😬
Newmamaandlove balpetegimmmm imkansız değil kuzum benim bebeğim de 4.5 aylıkken baba demişti hatta videosu bile var 😂 şuan 14 aylık günde milyon kere baba diyor umarım seninki de anne der bizde anne hala yok herşeyi söylüyor abla dede gel git ama anne demiyor 😂
bilgemira balpetegimmmm diyorlar canim kizim hatta allah diyor ve herkes anliyor anne diye agladigi oluyor
CankizimRavzam balpetegimmmm MASALLAH ona benim kızımda 20 aylık bana anneden çok nane diyor 😂😂 Hayır naneyi nerden öğrendi bilmiyorum 😳😅😅