Dilem0301 Utkuu ben aptamil kullanıyorum şuanlık memnunum çok çabuk acıktırmıyor diğer mamaları sevemedik bide kakasını yapamıyordu 😕
Utkuu Dilem0301 peki teşekkür ederim🙂 hippte kakasını güzel yapıyo ama gece çok sık kalkıyor uykusunu alamıyor
Eliftoprak44 Utkuu evolvia kullandım doğduğundan beri. Hiçbir sıkıntı yaşamadık çöl şükür. Çok iyi mama
TalentedMom Utkuu biz de hipp combiotic kullandık pek faydasını görmedik Bebelac gold kullanıyoruz gayet iyi
Butterfries PamirVefa mama acıldıktan sonra max 1 hafta 10 günde bitiyor zaten 🤷🏻♀️ Keşke bitmese de beklese 🤭 sürekli aynı mamayı kullandığımdan bende o sekilde oluyor🥰
Eliftoprak44 PamirVefa bir ay. Genelde bütün mamalar bir ay içinde tüketilmeli. 400 gr olanı var. Birde 800gr. Siz küçük olanı alıp deneyin
Butterfries Utkuu biz suan 3 aylığız ve 4 saatte bir 5 ölçek evolvia yiyor kızım. Akşam 9 da uyursa 2 ye kadar uyanmıyor, sonra da 6-7 gibi ve 10 civarı uyanıyor. Toplamda 3 kez. Doyduğunu düşünüyorum böyle olunca. Denemenizi tavsiye ederim.