asiltonunmommysi ay benzer şeyler yaşamışız. Anneme çok güveniyodum ama galiba artık yaşlanmış, bebek bakımıyla alakalı bişey bilmiyor resmen. Göğüslerim yara oldu ilk 4 gün ızdırap içinde sağdım, gelmedi önce, sonra emzirme takıntısından çocuk sarılık oldu hastanede yattı, neyse sütüm geldi de sağıp götürdüm. Anneme evine git dedim bikaç gün eşimle kafa dinledim. Sonra kayınvalidem geldi, sağolsun yardım ediyor da her dediği batıyor, habire emdimi, annesi bu acıktı vs vs konuşuyor, sinirime dokunuyor. Eşim benim annemle biraz zıt bu ara, o da ayrı sorun. Valla çıldırcam sanıyorum bazen. Geceleri zaten kabus, uykusuzluğa alışamadım, bebek doyuyormu bilmiyorum, emzirme danışmanından yrdım aldım da göğüslerim düzeldi neyseki, ama hala emzirme olayı travma bende. Geçer diyelim inşallah geçecek