Lady01 Kızlar selllammmm 🙋🏻♀️ Sezeryan olalı 2 ay oldu vajindan sarı şeklinde iltihap geliyor bide ağrım var doktorum gynoferon vermişt 3 ay kullanmam gerektiğini söyledi 1 ay falan kullandım sonra bıraktım ondan mı oldu acaba bıraktım diye
gulozgencli25 Lady01 ben hiç öyle bi ilaç kullanmadım hiç te böyle bi durum yaşamadım canım bilemedim şimdi 2 doğum yaptım ikisi de sezeryandı benim
Lady01 simiyyy 40 gün geçtikten sonra kahverengı sarı fln geldi sonra regl oldum baya kanmam oldu ağrı oldu 2 gün oldu biteli sarı renk geliyor çok az nadir ağrım sa var