Bayanlar merhaba oğlum 3 yaşına yaklaştı artık park yatağına sığmıyor çocuk odası takımı veya sadece yatak bakıyorum, sizler ne aldınız direk bazamı yoksa montosseri tarzı mı, bunları alanlar memnun mu? Artı ve eksileri neler fikir verebilir misiniz? Ayrıca nerden aldığınızı ve memnuniyet derecenizi de yazarsanız ayrıca mutlu olurum şimideden teşekkür ediyorum