Bizde de vardı. Doktor egzamayı tetikleyen bişey olduğunu söyledi. Mama olabilir şampuan olabilir çamaşır deterjanı bile olabilir demişti. Bizimkisi banyodan sonra oluyordu şampuanı değiştirdik sebamed kullandık. Geçmedi tabi özellikle banyodan sonra çok kaşınıyordu kulak arkası ve çene kısmında vardı baya ilerledi kanatıyordu uzun süre eldiven taktık. Sürekli nemli tutun dedi doktor mustela nemlendirici önerdi. Kullandık yok geçmedi. Sonra baya krem kullandık doktorun yazdığı adlarını Tam hatırlamıyorum fito, coresatin,fucidin bi iki tane daha bunlar geçirmedi. Burda bi anne öneride bulundu kortizonlu bi kremdi onu denedik geçti bi haftada. 3 yıl oldu ama adını bilmiyorum 😞 ama bizim ki çok ilerlemişti. Siz iyileşir diye beklemeyin götürün yine doktora